Friday, July 03, 2009

Pokok kelapak





Everytime I see Khadeeja...
My heart bergoncang...
Everytime I am thinking of you...
Pagi dan petang...
I forget to eat my makan...
Cause there's no other girl...
but this one... eeii malu...

Undernearth pokok kelapak
I'll wait for you...
Oh! Khadeeja... hear me lah...
Don't tutup pintu
Cause your hair is like penyapu...
Cause I know it is full of kutu...

..........................

Rambut adik dah makin panjang.
Balik drp school, cikgu ikat rambut adik style pokok kelapa.
Rambut kakak lagi lah panjang.
Tapi bila ikat style pokok kelapa, jadi pulak pokok kelapa tumbang.

..........................

BTW, saling tak tumpah kan Khadeeja dgn Boo nie??
COMEL!!

1 comments on "Pokok kelapak"

alhariesz on July 03, 2009 12:55 PM said...

Sejibik cam 'Boo' cite Monsters Inc...weeeee :D

tgk sini...

http://a7.vox.com/6a00d09e7c5180be2b0110164b65e7860c-500pi

 

Our little princess Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez