Thursday, May 26, 2011

ABAH.MY


Tahniah pada Ustaz Hasrizal Abdul Jamil (SaifulIslam.com) atas penubuhan ABAH.MY, salah satu usaha proaktif beliau dalam meningkatkan kualiti ke-abah-an dalam mendepani cabaran-cabaran keluarga, anak-anak dan hidup masa kini.

Diharap ABAH.MY dapat menjadi platform terbaik sokongan serta perkongsian maklumat daripada abah kepada abah-abah yang lain.

=================================================================================
“ABAH.my merupakan sebuah kumpulan sokongan dan komuniti atas talian yang dibentuk dengan semangat kesukarelawanan oleh Hasrizal Abdul Jamil (Saifulislam.Com) dengan tujuan untuk memupuk kebapaan positif dan pemimpin keluarga yang berintegriti lagi berkompetensi. Teras utama kumpulan sokongan ini adalah penerokaan dunia kebapaan melalui bahan ilmu, perkongsian pengalaman dan diskusi berkala.

“Dan juga mereka yang diredhai Allah itu adalah orang yang berdoa dengan berkata, “Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami perkara-perkara yang menyejukkan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang mahu bertaqwa” [Al-Furqan 25: 77]“

Nota: imej serta petikan asal adalah daripada ABAH.MY

*Rindu ABAH. Al-Fatihah.. Amin

0 comments on "ABAH.MY"

 

Our little princess Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez