Monday, March 19, 2007

Happy 2nd Anniversary


11 Mac 2007 genap 2 tahun perkahwinan papa dan ibu. Pada malam 11 Mac 2 tahun lepas, papa dan ibu selamat diijabkabul kan di Segambut Dalam. Dan pada esoknya iaitu 12 Mac baru majlis persandingan diadakan. Dan rasanya hadiah yang paling besar dan bermakna ialah Qila, dah masuk 1 tahun lebih usia qila sekarang. Makin besar dan panjang akal anak papa nie.

So, on the 12th (monday), papa and ibu amik cuti celebrate 2nd anniversary. Pagi2 lagi kami antar qila kat school dan kemudian terus menuju ke MidValley. Sambutan kali nie memang teramat ringkas. Sampai Midvalley pukul 9 lebih, banyak kedai blom buka lagi. So kami bfast kat kedai mamak luar MidValley tu.

Kemudian pukul 12tghri, kami menonton filem MUKHSIN arahan Yasmin Ahmad yang menang beberapa anugerah dalam festival filem. Rasa nie merupakan cara sambutan yang paling berkesan, celebrating love. Dan ibu menangis pada penghujung filem tu... huhhuhu

And then papa dapat gadget terbaru yang telah sekian lama diidamkan. Walaupon beli pakai duit sendiri, tapi bersyukur kerana dimurahkan rezeki untuk memilikinya. Ibu pon bagi full support untuk papa invest in something that I really love.

And to make the day perfect, Ibu surprise kn papa dengan mug special. Walaupon nilainya tak seberapa, tapi apa yang tertulis dan tertera tuh sungguh bermakna kerana ia datang dari hati yang tulus ikhlas.

Happy 2nd Anniversary to Ibu, semoga kita diberikan kebahagiaan dan kesejahteraan sehingga ke akhir hayat. Moga kita menjadi insan terbaik for each other, pada anak2 dan pada agama. Amin.

0 comments on "Happy 2nd Anniversary"

 

Our little princess Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez